معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه در لنگرود؛
معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه، هدف از تشکیل داعش را مصونیت بخشی برای رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم به عنوان پرورش یافته مکتب انقلاب این توطئه را خنثی کرد و از دل تهدید داعش، جبهه مقاومت بیرون آمد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 04 January 2024

در مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمددر مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمددر مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمددر مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمددر مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمددر مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمددر مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمددر مکتب انقلاب فقط جمهوری اسلامی اصل است | جبهه مقاومت از دل تهدید داعش بیرون آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار علی نصیری شامگاه امروز، ۱۳ دی ماه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، مکتب شهدا را تداعی کننده مکتب امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: امام امانت انقلاب را تحویل ما داد و امروز افتخار می کنیم که انقلاب و نظام ما برگرفته از مکتب امام است.

وی با اشاره به مسیر ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، افزود: اولین هدف امام در نهضت انقلاب این بود که یک رژیم ستم شاهی را که به ملت ظلم می‌کرد، کنار بگذارد و حکومت برگرفته از اسلام و اعتقادات دینی را حاکم کند که این هدف محقق شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه پاسداران بیان کرد: امروز شاهد الگوگیری بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی هستیم.

نصیری هدف سوم و اصلی امام در جریان نهضت انقلاب را اتصال به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی حرکت در مسیر هدف خلقت انسان را آغاز کرده و لذا امام زمان(عج) صاحب این انقلاب است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در نهضت انقلاب مکتب عاشورا را به عنوان محور حرکت قرار داد، عنوان کرد: امروز هرچه داریم از عاشورا و مکتب امام حسین(ع) است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه، تفکر، گفتمان و نرم افزار انقلاب ما را برگرفته از اسلام و قرآن و عترت دانست و یادآور شد: امام با الگوگیری از مکتب عاشورا، اسلام ناب را عرضه کرد و لذا همه حوادث و رویدادها و تهدیداتی که در طول ۴۵ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته، به خاطر همین گفتمان بوده است.

وی هدف صدام در جنگ هشت ساله را از بین بردن انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته و تبلور مکتب انقلاب است.

نصیری با بیان اینکه مکتب انقلاب موجب شد در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح و برخوردار از حمایت های جهانی دوران شاه بایستیم، گفت: در مکتب انقلاب نه شرق معنا دارد و نه غرب و فقط جمهوری اسلامی اصل است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه، محو اسرائیل از صفحه روزگار را یکی از اصول مکتب امام و انقلاب دانست و تاکید کرد: مکتب انقلاب هیچگونه مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی قائل نیست، اما در مقابل، حمایت از مظلوم و ایستادن در برابر ستمگر و ظالم را به عنوان یک اصل می‌دانیم.

وی شهادت را محور حرکت در مسیر مکتب انقلاب دانست و اضافه کرد: هدف خلقت و نبوت و امامت و ولایت فقیه، حکومت جهانی امام زمان(عج) است که در مکتب انقلاب دنبال می شود.

نصیری مردم باوری و توجه به مردم را از دیگر اصول مکتب انقلاب دانست و اظهار کرد: امام انقلاب را با مردم آغاز کرد و انقلاب را با مردم به پیروزی رساند و حفظ انقلاب را به مردم سپرد. در واقع امام با تشکیل بسیج مردمی، مردم را در پاسداری از انقلاب سهیم کرد. در مکتب حاج قاسم نیز این مردم یاری و مردم باوری مشهود بود.

وی جغرافیای مکتب انقلاب را جغرافیای فراملی دانست و تاکید کرد: امروز شاهد شکل گیری جبهه مقاومت در لبنان و سوریه و عراق و یمن و… با نقش آفرینی حاج قاسم هستیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امنیتی سپاه با بیان اینکه در مکتب انقلاب مظلوم مورد توجه و ظالم مورد غضب است، عنوان کرد: فرمانده مکتب انقلاب به گونه‌ای تربیت می‌شود که می‌تواند بحران‌ها را مدیریت کند؛ هنر فرماندهان مکتب انقلاب فهم بالای سیاسی، بدون وابستگی حزبی و گروهی است که موجب می‌شود در مسیر انقلاب به وظیفه خودشان عمل کنند.

وی با تاکید بر لزوم دلدادگی به اصول مکتب انقلاب، بیان کرد: در مکتب انقلاب، ادای تکلیف مهم است؛ نه پیروزی و رسیدن به هدف.

نصیری هدف از تشکیل داعش را مصونیت بخشی برای رژیم صهیونیستی جهت تحقق سیاست از بحر تا نهر و ایجاد خاورمیانه جدید دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم به عنوان پرورش یافته مکتب انقلاب این توطئه را خنثی کرد و از دل تهدید داعش، جبهه مقاومت بیرون آمد. در جریان حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز حزب الله شکل گرفت.

وی بسیج مردمی عراق و سوریه را نتیجه ایستادگی در مقابل داعش دانست و اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت به خاطر تدبیر و ایستادگی و مبارزه حاج قاسم در طول ۲۵ سال خدمت در نیروی قدس سپاه ثمر داده و همه برنامه‌های آمریکا در منطقه را به هم ریخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار